nedjelja, 18. siječnja 2015.

Catrice CO4 Greyhound to Nowhere

Zdravo ljepotice,


danas vam donosim priču o jednom ljepotanu iz redova Catricea. Radi se o laku iz limitirane kolekcije VISIONairy, koja osim ovog laka ima i raznorazne druge lijepe stvarčice. Ako vas zanima o kojim se to stvarčicama radi, kliknite na link.

Nisam ni znala da Catrice izbacuje novu kolekciju sve dok se nisam zatekla u Mulleru i došetala do njihovog stalka. Čim sam spazila ovu divnu bočicu, a unutra još divniju nijansu, morala sam ga uzeti. Greyhound to Nowhere je lijepa tamno siva nijansa, s primjesama po meni neke "blatnjavo" zelene boje, ako me kužite kaj hoću reći i ako si možete zamisliti uopće ovakvu boju. :D





Kao što vidite bočica je četvrtastog oblika, s lijepim "srebrnim" poklopcem, na kojem je otisnut vijugavi dizajn. Meni se ovo jako, jako sviđa, samo je jedan nedostatak poklopca to što se lagano zapacka. Bočica me malo podsjeća na one Artdeco bočice iz Magnetic fever kolekcije. :)

U ovoj divnoj bočici dobijete 11 ml laka, za nekih 27,90 ili 28,90 kn, nisam sigurna, ali znam da sam platila ispod 30 kuna. :) Lak se mora potrošiti u roku od 36 mjeseci.






Tekstura ovog laka je srednje gusta. Meni je jedan sloj dovoljan za potpuno prekrivanje. Lak se jako brzo posuši, što je kod mene veliki plus jer često zaboravim da su mi nokti friško nalakirani pa zapnem za nešto i onda uništim lak i trud. :3 Tak da više volim brzosušeće lakove kakav je ovaj. :)

Četkica je uska i ravno rezana, standardna za Catrice lakove, no bez obzira na svoj oblik, lijepo rasporedi lak po noktu. Na bočici je navedeno da je ovo lak s mat efektom, s čime bi se složila jer pruža mat efekt, ali nije u potpunosti mat jer ima neki sitni shimmer u sebi. Taj shimmer se vidi i u bočici, dok se na noktima ne primjećuje toliko, ali opet ima ga dovoljno da ovaj lak ne može biti u potpunosti mat. Ipak na noktima je mat osjećaj, znate ono dok prođete prstima po noktu, a prst vam ne klizi u potpunosti, ko recimo kod metalik lakova, već imate mat osjećaj pod prstima. :Đ Kod mene ovaj lak idrži 3 dana, ali ako perem suđe ili radim nešto puno po vodi, moram ga skinuti i ponovno lakirati, što meni osobno i nije neki problem, pogotovo dok je lak ovako divan, opraštam mu sve. :D

Ovom lakiću sam čak oprostila i činjenicu da je totalno nefotogeničan, naime, u dva navrata sam ga fotkala i nikako nisam uspjela uloviti svu njegovu ljepotu, prilikom prvog fotosessiona ispadao mi je pretamno, drugi put je iz nekog razloga vukao na plavičastu nijansu pa sam mislila dns ga po treći put fotkati, ali mi "divno" vrijeme to ne dozoljava. Stoga ću vam navesti koje fotke su najrealnije. :)







Ova fotka iznad je najrealnija i lak tako izgleda uživo, slijede one manje realne, vidjet ćete i po dužini noktiju da nisam sve odjednom fotografirala. :mukepobloganju:












I za kraj želim vam pokazati svoju živinicu koja mi je pomagala prilikom fotkanja. :Đ Upoznajte Pupi! <3







Recite mi kak vam se sviđa ovaj ljepotančić od laka i kakve finiše lakova volite, mat, metalik...?

xoxo Green & Pupi ;)



Broj komentara: 16:

  1. Prvo imas predivnog peseka,drugo imas predivne nokte,trece nije mi vazan toliko finis koliko mi je tekstura i nijansa laka.I posljednja stvar,nadam se da me neces pogresno shvatiti,pozadina bloga ti odvlaci dosta paznju od teksta,mozda da pokusas s nekom jednostavnijom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti, Pupi šalje pozdrave i hvala na komplimentu! :)) E točno sam o tome razmišljala i pitala sam seku kaj misli i ona je rekla da je njoj ok, a meni se čini ko i tebi, da je malo tu mač pozadina, tak da ju vjerojatno u skorije vrijeme budem promijenila. Hvala ti na konstruktivnoj kritici. :)

      Izbriši
    2. Ja sam istu gresku pravila na pocetku pa sam ti iz iskustva dala savijet.Pupija malo gnjavni od mene :))

      Izbriši
    3. Hvala ti još jednom. :)) Budem ju zagnjavila i za tebe i sebe. ;) :D

      Izbriši
  2. Ajmeee Pupi je pre pre prekokrasna juuuj so sweeet <3. Nijansa laka isto divna još jedan na WL (ako ga ima još :/) :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa, hvala ti, ponosna sam jako na nju. <3 :)) Dns sam bila u Mulleru u Kc i još uvijek imaju sve nijanse iz kolekcije. :)

      Izbriši
  3. Jako lijep lak, sviđa mi se što je tako netipičnog finisha. Super ti stoji :). Ja inače preferiram sjajne i bijele/srebrne/nude nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) Vidiš, od ovih tvojih navedenih nekaj slabo imam, a isto mi je jako lijepo vidjeti ih na noktima. :))

      Izbriši
  4. Odličan lak, super ti stoji :D Pupi je prekrasna <3 I layout ti je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma taj ljepotan svima mora super stajat i nama koje nismo tete noktarke ;) :D Zahvaljujem za Pupi i izgled blogića. :)) <3

      Izbriši
  5. posebna nijansa, ali i bočica laka :D
    volim ovakve neodređene boje :D i super što se brzo suši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baš su si dali truda, zamalo sam uzela još koju nijansu, mada mi se i nisu nekaj dopale, samo radi posebne bočice :D sva sreća da se brzo suši jer bi ostala jako razočarana. :)

      Izbriši
  6. Pozdrav Pupi <3 a sto se laka tice, odlican mu je finish, bas posebno nesto :) a i bocica je genijalnog dizajna :) sve vise patim na te polu-mat, mat lakove i bas cu si morati ugrabiti neki slican uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pupi i tebi šalje pozdrave :)) <3 je, divan je i poseban, ja pak u posljednje vrijeme patim za lakovima općenito, čim vidim neku posebniju nijasnu, moram kupiti. :D

      Izbriši
  7. super je nijansa !ali pupi mi je zakon! neka ti stalno pomaze , slatka mala, pomazi je za mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, budem ju zagnjavila i pomazila. :D Eto da nije bilo nje, ne bi bilo ni posta. ;) :))

      Izbriši