nedjelja, 15. ožujka 2015.

Proizvodi koji su me razočarali





                                                  




 Zdravo svima,

danas ću pisati o proizvodima koji su me razočarali i koje zasigurno više ne ću kupovati. Dolje navedeni proizvodi nisu sami po sebi štetni ili ne znam ni sama kaj, ali meni ne odgovaraju, možda vama baš neki od ovih je super, ali eto meni nije i navesti ću razloge zbog kojih sam razočarana pa ako imate slične preferencije mojima, možete izbjeći kupovini u uštedjeti koju kunu.

1. CV piling/maska za lice
Ovaj proizvod je za mene totalni fijasko, ta zrnca koja sadrži su toliko gruba da imam dojam da bi mogla strugati hrđu sa željeza. Ovime sam se samo jednom pilingirala i to mi je bilo dovoljno za cijeli život, nakon što sam se umila imala sam osjećaj ko da sam odrla kožu s lica, lice mi je bilo toliko crveno i iziritirano te me je malo i peckalo. Osim što je toliko grub, ovaj proizvod je krcat lošim sastojcima, mislim ne znam ni sama kaj sam očekivala za proizvod od 15-ak kuna, al opet, tih 15 kn sam mogla uštedjeti za nešto drugo, tako da moje tople preporuke da ovaj proizvod zaobiđete u širokom luku. Isto tako i one njihove zelene maramice za skidanje šminke, toliko su parfumirane i isušujuće da je to kriminal. Mene su ovi proizvodi toliko razočarali da više ništa od CV kozmetike ne ću kupiti.






                                                             
                                                                   
2.
Alverde tuš za oči

Sljedeći proizvod kojeg ne volim je Alverde tuš za oči. Iskrena da budem nisam vješta u nanošenju tuša, tj ne znam ga lijepo nanijeti da mi oba oka budu jednaka. To me naravno ne sprječava da kupujem tuševe u raznim oblicima i eksperimentiram. :D Ovaj je toliko vodenjast, dugo mu treba da se osuši, preslikava se. Dugotrajnost mu je nikakva, pigmentacija je osrednja. Na slici vidite kako izgleda dok se recimo pokuša popraviti, nanosila sam ga kosim kistom, prošla sam dva put i vidite kako se razlio na sve strane. Nije me po ničemu zadovoljio i tuš ću baciti, a teglicu oprati i ostaviti, nek se nađe za DIY pilinge za usne ili tome slično. :)) Kako ja ne volim ovaj proizvod Mila s Glee Tree92 ga voli, tak da eto, sto ljudi, sto čudi.





 3. Schwarzkopf Osis+


Ovaj proizvod me prvenstveno razočarao zbog više cjene, a prepun je alkohola u sebi, koji naravno stravično isušuje kosu. Mislim logično je da proizvod koji je namijenjen da se kosa brže osuši u sebi ima alkohol, ali da ga ja našnjofam dok si malo kosu pošpricam to mi je too much. On odradi svoj posao, kosa mi se uistinu brže osuši dok ga koristim i kosa je sjajnija od njega. Ne bih to ni primjetila jer je moja kosa prirodno sjajna, skužila sam to na maminoj kosi koja je tretirana bojama i izgubila je sjaj. Čini mi se da kosu ne zamasti, moja kosa je prirodno masna, moram ju prati svaki drugi dan (veselja li), što bi značilo da zamašćuje kosu, morala bih ju prati odmah drugi dan, ali to se ne događa, tak da je zaključak da kosu ne zamašćuje (good job Sherlock) :D Problem je što isušuje kosu, posebno vrhove te ga zbog toga koristim dok sam u strci i kosa mi mora biti suha u roku 5 minuta. Čini mi se da se može nabaviti u pojedinim salonim za 120 kuna, koju kunu više manje, ovisno o salonu.




 4. Avon krema za lice s ekstraktom crnog kavijara


Ova krema sama po sebi nije toliko loša, nedostatak joj je kaj ima preintezivan miris koji ja ne mogu podnijeti na licu. Miris s vremenom ishlapi, ali opet ne dovoljno brzo da bih mogla istrpjeti i koristiti je. Krema je srednje gustoće i lagana je na licu, koristila sam ju svega nekoliko puta pa ne mogu reći da li je komedogena, u svakom slučaju tih par puta koliko sam je koristila nije mi stvorila probleme na licu. Proslijedila sam je mami, kojoj nejde u glavu kak mi krema ne odgovara, kaže da je njoj sasvim ok i da joj miris uopće nije toliko intenzivan. Nekako mi je najviše žao zbog ove kreme jer jako volim Avon i rijetko kad se dogodi da me neki njihov proizvod razočara, ali eto, jednom se mora dogoditi i to. :)



Stigli smo do kraja moje liste nevoljenih proizvoda, na svu sreću nema ih puno, što znači da nisam puno love bacila u vjetar. Nadam se da sam kome pomogla i da se nećete zeznuti prilikom kupovine. Sad recite vi meni kaj vas je u posljednje vrijeme razočaralo pa da preskočim te proizvode.

Hvala vam na čitanju, tipkamo se, pusee, Green :))





Broj komentara: 27:

  1. Od sveg navedenog isprobala sam samo CV piling i bio mi je onako "meh", stvarno ništa posebno. Meni na sreću kožu nije previše iziritirao, ali nije napravio ni ništa drugo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad i je ništa posebno :D Ja sam nekako baš ljuta na sebe kaj sam uopće i išla kupovat to CV čudo... XD

      Izbriši
    2. A i ja, zapravo sam htela onu terra naturi umivalicu koja je kao dobra, a onda sam uzela ovu glupost!

      Izbriši
    3. Nisam primjetila tu umivalicu... ajd nek te tješi ko i mene da nije puno love otišlo ni za kaj. :)

      Izbriši
  2. nisam koristila ništa od ovih proizvoda, ali ovaj Alverde tuš za oči me odbija,, po tvojim fotkama se baš vidi koliko je vodenast, nepigmentiran i ne ostavlja trag ravnomjeran,,, a za tuševe je stvarno istina da sve ovisi od osobe do osobe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takve je teksture da mi se čini da se nikad neće osušiti :D Bome, sto ljudi, sto čudi, bolje je tako, inače bi nam bilo dosadno. :)

      Izbriši
  3. Joj meni je ova Avonova kremica predobra, bas sam zadovoljna, i miris mi ne smeta, prija mi :D bas mi je zao sto tebi ne odgovara... Ja Alverde kozmetiku nisam probala, ne privlace me i uvijek ih preskocim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ni mojoj mami nije jasno kak mi miris ne odgovara, inače joj nemam zamjerke...Ni mene inače Alverde ne privlači i onda prva kupovina mi neslavno završi. :D

      Izbriši
  4. Nisam ništa od ovoga probala, a mislim da sada ni neću :) A ovaj tuš izgleda stvarno jako vodenast, mislim da bi i ja imala muke s nanošenjem istog :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ništa nisi propustila :) baš je, teško je rukovati s njime...

      Izbriši
  5. Nisam nikaj od ovog probala, al' moram reći da je mene full razočaral onaj hvaljeni Eveline tuš. Em sam fulala nijansu, em je tuš tak vodeni kaj nemreš apsolutno niš s njim. Čuda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, znači morem i njega preskočiti :D ionak ne znam s takvima raditi XD

      Izbriši
  6. Ništa nisam koristila, a bome ni neću :D
    Baš mi je žao što tebi ovi proizvodi nisu odgovarali, jer kao što si i sama napisala pare si mogla uložiti u nešto što bi koristila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno zaobiđi :)) Eto, dogodi se, al ajd nije me puno toga razočaralo. :)

      Izbriši
  7. Od navedenih proizvoda nisam ništa probala, srećom :). Žao mi je što je tebe toliko proizvoda razočaralo, nadam se da ćeš u sljedećoj "rundi" kupovine naći proizvode koji će ti više odgovarati ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nisi. :)) Hvala i ja se nadam, sva sreća pa postoje blogovi i hrpa recenzija pa je malo teže fulati u kupovini, iako događa se (očito) :D

      Izbriši
  8. Ljubav moja mene spomene <3 Meni je tuš super, ali u drugu ruku, ja i šminka nebo i zemlja, to uvik moran naglasit. :D xD Iako san ga i ja uzela jer nisan našla niti essence niti catrice tuš zbog kojih san išla tada u shopping. (Lažen, ja iđen u šoping jer...ŠOPING!!!1!)
    Posebno mi je ža zbog toga čuda za kosu, ništa gore mi nema nešto skupo uzet pa da ne paše. Možda da ga špricneš po vatri kad se počne gasit? Zločesta san ahahha <3 Piling bi mogla uzet za čišćenje gradela, roštilja, ovo ono. :D Tu ću pristat :D Super post, volim ovakve čitat iako mi je žao što ti nisu odgovarali proizvodi :/ Bit će bolje drugi put <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NU <3 <3 Šoping dušu liječi :)) Ehehe, dobra ideja, drugi put dok budem išla na kampiranje obavezno uzimam osis+ :D Ja sam za ozbiljno počela razmišljat da taj piling/masku koristim ko masku za stopala :DD čisto da se ne baci, ipak ide ljeto, ne XD

      Izbriši
  9. Nisam probala ništa od navedenih proizvoda, a po tekstu- ni ne budem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene CV proizvodi isto neće više vidjeti - te maramice i ova tvoja recenzija dovoljan su mi znak. :) Od Avona me isto neugodno iznenadila Planet Spa linija India Intensity jer je puštala narančastu boju na lice, tijelo, odjeću, posteljinu, ma katastrofa a inače baš volim njihove proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ni mene, čim ih vidim u Mulleru, odmah mi pada mrak na oči :3 Nisam tu Avonovu liniju isprobala, šteta kaj te je zeznula i ja obožavam Avon, al eto ni oni nisu savršeni pa se dogodi di koji proizvod da nije po guštu...

      Izbriši
  11. Nisam probala ništa od tvojih razočaravajućih proizvoda, ali dobro ih je znati da ne uletim u lošu investiciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, zato uvijek i čitam slične postove jer su mi puno puta uštedjeli novce :))

      Izbriši
  12. A eto, meni CV proizvodi odgovaraju :)
    Nmam lošeg iskustva s njima.
    Srećom, haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mene više ne će vidjeti, koliko su me razočarali. Nema veze, ima jako puno drugih brandova za isprobati. :) Svakom paše nekaj drugo...

      Izbriši