ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Mean Green Queen slavi prvi blogorođendan + darivanje!!! ZATVORENO



 Hello, hello


tko me prati na Facebooku zna da sam 22. rujna proslavila prvi blogorođendan!! Prvo bih htjela objasniti zkj tek sad pišem slavljenički post, naime renoviramo sobu i sve, ali apsolutno sve mi je u rasulu, u sobi imam samo krevet, ostatak je naguran u jednu slobodnu sobu u kojoj smo ko krtice napravili rovove kako bi se donekle mogli kretati između brda stvari. Zbog toga, nisam stigla organizirati darivanje, a bome niti kupiti poklone do kraja. Pošto je prošlo skoro tjedan dana, a ja još uvijek nisam dobila priliku ići u šoping, a kak mi se čini niti neću jer poslovima nikad kraja, iako ja zapravo puno ni ne sudjelujem, već moj dragi s tatom odrađiva sve poslove. Mama i ja smo tu samo dok zatreba preseliti krevet s jednog kraja sobe na drugi. :D U svakom slučaju, odlučila sam napraviti darivanje jer se ne mogu više sudržati pa ću vam pokazati dio poklona koje sam pribavila, a ostatak ću vam pokazati dok kupim. :D

Drugo, htjela bih se zahvaliti svima koji me čitaju i svima koji mi komentiraju jer to jako puno znači i ne želim da mislite kak je to klišej od mene za reći, ali da nema vas čitatelja, ne bi bilo volje za pisanjem, a bome niti ovog bloga. Iako zapravo ne pišem punih godinu dana, prvu pravu recenziju sam napisala početkom prosinca prošle godine, blog sam otvorila 22.9.2014., a na neki način mi taj datum puno znači. Pošto sam recimo to tako, praznovjerna i neki mi brojevi znače, odlučila sam slaviti blogorođenan 22.9. :) Prošle godine u ovo vrijeme nisam mislila da ću igdje napredovati, nadala se jesam, to svakako, kaj možete i vidjeti u postu u kojem vam se predstavljam, ali nisam mislila da ću se s ovoliko divnih osoba, žena družiti, iako samo virtualno. Stoga vam svima još jednom veliko hvala i nadam se da ćemo se i nagodinu jednako veseliti i da ću samo još više napredovati i upoznavati još više divnih ljudi. <3 :**

Bacimo se na poklone.....

 Ta da da daaaam :D
Prva nagrada se sastoji od:
-Catrice Absolute nude palete sjenila
-Essence lakića za nokte
-Random korejska maska za ruke


plus poneka stvarčica i ruž koji sam obećala curkama na fejsu :D




Druga nagrada:
-Lidlova paleta sjenila (glečte ju kak je sva pin ap i krasna) :)
-CR lak za nokte koji je ljubičast, a ne plav, kakvim ga moj digitalac predočuje -_-
-Catrice sjajilo za usne i možda, ali samo možda još jedna sitnica, ovisno kakve budem volje u šopingu ;)



Ajmo mi sad na pravila:

OBAVEZNO:1. Lajkati moju facebook stranicu (stavite postavke pod public, kako bih vidjela da imate lajkano, fejs zeza u posljednje vrijeme)   ----> LINK
2. Podijeliti poveznicu ovog darivanja pod opcijom public, kako bih mogla vidjeti da ste podijelili
3. Pratiti me putem Bloglovina ----> LINK  ili ako nemate bloglovin, onda me zapratiti preko e-maila-a   (imate obrazac gore lijevo "Follow by Email")

OPCIONALNO:  
1.Biti aktivni na blogu/facebooku tako da lajknete nešto tu i tam (da mi vas fejs ne pobriše) ili da mi date svoje mišljenje ovdje na blogu, u obliku komentara.
2. Pratiti me putem Instagrama ----> LINK

EDIT:

Lijepi moji, svi koji se odlučite okušati sreću i sudjelovati u mom darivanju, napomenula bih da podijelite post koji je na vrhu moje fb stranice i da ga stavite pod javno. Jer ću s popisa birati dobitnika. :)


Etoga, to je to, mislim da pravila nisu komplicirana, stoga ih se pridržavajte jer ću diskvalificirati one koji se ne budu pridržavali.

Darivanje je otvoreno samo za RH (žao mi je svih ostalih, poštarina je skupa, a busom ne mogu slati jer sam iz maleckog mjesta pa baš i ne vjerujem da bi to najbolje funkcioniralo), ali ako imate nekog u RH kome bi mogla poslati vaš poklon pa vam oni mogu proslijediti, onda slobodno zaigrajte. :)

Darivanje traje do 22.10. u ponoć.

Dobitnika ću izabrati preko radnom programa.

I to je to, rođendansko darivanje je otvoreno, želim vam svima sreću i najrađe bih sve nagradila, ali nisam miljarder pa ne mogu. :)


Kak vam se sviđaju pokloni? Nadam se da su vam lijepi i da će vas se što više priključiti darivanju. :))

Do sljedećeg posta, tipkamo se

Green :**



EDIT: DOBITNICE SU KAROLINA JOKIĆ I ANKICA MILOŠ!!


ČESTITKE DAMAMA!! :))









53 komentara:

  1. cestitan na godisnjici bloga , sve najbolje ! ja ne koristim fb za nail art,instagram nepratim, ali vidim sve tvoje postove na mrezi Gogle +
    lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :)) Znam da me već dulje tamo pratiš, ja tebe na Bloglovinu, on mi je nekako bolji od Google +.

      Izbriši
  2. Piši i dalje,uvijek volimo čitait o novirtetima,kritike i pohvale za stvari koje su okom primamljive,a mozda razocaraju.Tako da živo blog!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokloni su super, ova pin up paleta mi je preslatka. :D Čestitke na prvom rođendanu i nek ih bude još puno, puno! :)
    Pratim te na Facebooku i Bloglovinu (Tea Šainović) te na Instagramu (@tea1983).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i meni je, teška srca sam ju ostavila za darivanje. ;) :)) Hvala na lijepim željama! :)

      Izbriši
  4. Lijepi pokloni,želim ti još puno blogorođendana i što prije završetak radova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! :)) Uf, nadam se da budu uskoro gotovi. :)

      Izbriši
  5. Sretan rođendan, želim Vam ih još puno. Predivno darivanje :).
    Bloglovin: Suzana Gajdašević
    Instagram: suzyka_7

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve naj! Krasni pokloni :)
    FB: Ivana Meglic

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rođendan. Lijepo pokloni.
    Pratim te na Facebooku i Bloglovinu Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve najbolje za 1.: )

    FB: Jasmina Sukalić
    Instagram: jasmina.sukalic

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve najbolje za 1.: )

    FB: Jasmina Sukalić
    Instagram: jasmina.sukalic

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretno!! Fb: Ljiljana Solenički Blogovin' Ljiljana Solenički

    OdgovoriIzbriši
  11. super su pokloni :) još jednom sretan blogorođendan i još mnogo njih :D
    FB i Bloglovin: Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan blogorođendan i neka ih je još puuuuuuno!!!! FB Nikolina Vukelić bloglovin Nikolina Vukelic

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan blogorođendan i bar još 100 takvih :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogorođendan :D Pokloni su savršenii :))
    Pratim te na FB i Bloglovinu pod imenom Irena Pavlović

    OdgovoriIzbriši
  15. Mozda me jesi zamijetila, mozda nisi ali pratim te na fejsu i iskreno ti zelim cestitati blogorodjendan! Nadam se da ce ih biti jos punoo punooo<3
    Fb: Merry Kris
    Pratim te jos preko maila i instaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primjetila sam, primjetim sve drage osobe koje redovito prate blog i fb stranicu. :) Hvala ti puno!! :)) <3

      Izbriši
  16. Bloglovin, Fb, Inst: Pizeta Suzana

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljiljana Gligorevic Sretan rodendan Lijepi pokloni Fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan blogorođendan! I lijepo darivanje!

    OdgovoriIzbriši
  19. Evo i mene :D Sretan blogorodjendan :) Vidjela darivanje i reko vidi paletu jeeeej i onda isla gledati swatcheve i zaboravila igrati za nju xD Prijedlog: više instagrama :D
    pratim na Bloglovinu pod Maja T, na instagramu sam zmajat, a FB Maja Toncinic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa! :D Eto, dobro da si se sjetila odigrati. :) joj, znam, znam i sama bi više instača, al kad slabo fotkam...nisam još toliko ufurana u njega, ali se budem potrudila. ;)

      Izbriši
  20. sretan ti blogorođendan, neka ih bude još puuuno :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Pratim te na FB-u i preko emaila. Sretan rođendan! ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Sve najbolje, svaka cast na darivanju, drzim si figee :)
    fb : Suzana Sainovic Kisicek

    OdgovoriIzbriši
  23. Pokloni su super,svaka ti cast :) Sretan blogorodjendan :9 :)
    FB:Suzy Debeljak

    OdgovoriIzbriši
  24. Sretan ti blogorođendan i da ih bude još puno puno :-)
    Predivno darivanje,pokloni su supeeeer,držim si fige :-)
    FB Antea Antic
    IN antea_sandra

    OdgovoriIzbriši
  25. stvarno nemam rijeci za darivanje, samo da sam jos te srece ;) ;)
    sve najboljee ;)
    fb : Lana Martinković

    OdgovoriIzbriši
  26. Sretan ročkaš ;)
    Pokloni odlicni, al nisam ja te srice :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Sretan rodendan! :) da ih bude jos puno,punoo! ;)
    Stvarno predivno od tebe sto darujes ovako lijepe i korisne pokloncice! :)
    Uzivaj!! :*
    FB - Marija Habuš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! :)) Drago mi je da ti se sviđaju stvarčice. :))

      Izbriši