četvrtak, 8. listopada 2015.

Green on the rain - OOTD

 Ahoj lijepi moji,

danas vam donosim jedan outfit post s kriminalno lošim fotkama, ali u najboljoj namjeri. :D
Pošto mi je fotić đu*re i fotka dobro samo izbliza i to za jako lijepa i vedra vremena, nije ni čudo kaj su mi fotke mutne i nefokusirane. Sigurno se pitate pa kaj onda to objavljuješ na blog? E dobro pitanje lipot'ce, zato jer sam se s Mr. Greenom ludo zabavila dok sam pozirala, a on fotkal. Usput budi rečeno i on je pravil takve poze, bolje nego Lupino jer je mislil da ako se bude namještal i fotkal pod raznim kutevima i udaljenostima da fotke budu bolje, to nije rezultiralo boljim fotkama, nego time da sam se ja jedva suzdržavala da ne puknem od smijeha. :D Ekskuze mva na lošim fotkama. :))




Prva u nizu crappy fotki, a vidite kak lijepo znam pozirati, šteta kaj mi fali 20 cm da bi bila model i -25kg. :D


Hello vampire. :D Ovu fotku bi mogla poslati Julie Plec, možda bi me uvrstila u TVD. :)


Ovdje je Mr. Green počeo sa svojim pozama pa sam se ja počela cerit.



Nekad znam ljudima reći da mi u ovim hlačama noge izgledaju ko mesnate kobasičice u ovitku. #HotLikeHell


Jedna od rijetkih donekle bistrih fotki. Obožavam ovu jaknu ala Michael Jackson. <3
P.s. ovo na majici nisu fleke, već mi je par kapi kiše palo s grana.



Jakna je odiza odrezana, odnosno je kraća nego odnaprijed. Ima patentne zatvarače dolje na zglobovima i imitaciju zatvarača na ramenima.
Smirujem kišu....


Stav mirno.


I'm princess poza. :D A Pupi u čudu gleda kaj se događa.



"Došla sam ti reći da je već mrak i hladno, ajde idemo u kuću." Vjerojatno bi mi to rekla da može govorit. :) Sreća najveća. <3 <3



I za kraj dvije fotke izbilza, da bolje vidite jaknu. Jesam vam rekla da izbliza fotić donekle normalno fotka, a čim si malo dalje sve blura, majmun.




Etoga, to je to. Kak vam se čini moj prvi outfit post? Da li da ih radim i dalje (pod uvjetom da se fotkam po danu) ili da se držim emptiesa, noktića i tako toga?

Ljubi vas sve, neopisivno prpošna Green :****

Broj komentara: 16:

  1. Super, draga baš se vidi da si se zabavljala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovo odlično i baš sam uživala gledajući i čitajući te navijam za još takvih postova :D Jakna je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! :** :) Slažem se za jaknu, obožavam ju. :D

      Izbriši
  3. Daj još takvih postova! Super si i baš si me pošteno nasmijala s komentarima :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, budem se potrudila, drago mi je da ti se sviđa. :))

      Izbriši
  4. Kobasičice jaketa je prekrasna :D :'D Taj džemper na slici looka sa fenima.hr izgleda toliko udobno i toplo, odman mi je zapeo za oči :D Look je super, uz to moran reć da mi je ruž ili šta god imaš na usnama mrak i kosa, kosa je yaaaas :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, hvala ti i dobro nam došla natrag <3 Joj da i meni je zapeo za oči, nemam niti jednog takvog, a ide zima.... hvala ti puno, puno :)) al kosa mi je uživo koma, i nije takve boje, to je fotić imal ekscese :3

      Izbriši
  5. zgodna si, lijepa i vesela.. samo tako nastavi i pisi vise ovakvih postova sa outfitima, ide ti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti jako puno. :)) Budem se potrudila, samo dok smislim neki outfit. :)

      Izbriši
  6. hahahhaha, razlog zašto ne radim outfit postove je to što me moj Mr.Gorgeous moram fotkati, nemrem sama sebe, a on radi upravo...misli da ako klekne i iz nekog žnj kutka me ufotka da će slika ispast remek djelo..a ona ispadne suprotno.. :D aahaha, bez obzira na fotke, post mi se sviđa jer se vidi da si uistinu uživala i dobro se zabavljala, a to je najbitnije..i odlično si iskopirala look, skoro pa je identično..podržavam te da nastaviš radit ovakve postove, zabavni su :) i daš mi elana i motivacije da možd i sama napravim nešt slično. puse Pupi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahah, jel si je Mr. Green kaj u rodu s Mr. Gorgeousom?? :D Kužim te totalno, mi smo se tolko smijali, čak nam ni kiša nije smetala, žal mi jedino zbog fotki... Puno ti hvala, znači mi to itekak. <3 Ma samo ti daj, znaš da rado budemo čitali i bacali oči na takve postove. Puse Buci i Lokiju. :** <3

      Izbriši
  7. Koža ftw! Ja si želim kožne hlače već minimalno 10 let. Jednog dana budu valjda i v mojem ormaru, al črne ofc! :D A ti slobodno daj još ovakvih postova, bilo je zanimljivo čitati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja i črne :D al nisu prava koža, da se razmemo :3 i crvene, one u kojima me stalno viđate na blogu :3 Fala ti, bude još koji post. :D

      Izbriši