subota, 13. veljače 2016.

Biobaza hidratantna krema za lice i tijelo - recenzija


Pozdrav svima,

danas vam donosim recenziju jedne odlične, a povoljne univerzalne kremice.

Riječ proizvođača:

"Hidratantna krema za sve tipove kože, za odrasle i djecu tijekom svih godišnjih doba. Lagana, hranjiva i zaštitna formula, pogodna za njegu lica i tijela, ali i kao podloga za masažu. Dobro se upija i ne ostavlja masni trag. Ne sadrži parabene, sintetiske mirise i bojila. Čuvati na suhom mjestu pri temperaturi do 25 stupnjeva."


Ovo je moja HG krema, koja uspijeva moje ekstra suhe i zahtjevne ruke držati pod kontrolom, stoga zgrabite kokice i pripremite se na hvalospjeve.
Prvo i osnovno, ovo je naš hrvatski proizvod, na što sam jako ponosna, konačno da i mi imamo nešto odlično i vrijedno pažnje.



Za cijenu od 15,90 kuna dobije se 90 ml kreme koju je po otvaranju potrebno potrošiti u roku od 12 mjeseci.
Kremu možete kupiti u DM-u, Intersparu i svim ostalim drogerijama koje drže Biobazinu preparativu.



Ambalaža ove kreme je prekrasna. Krema se nalazi u bijeloj tubici načinjenoj od srednje mekane plastike, dok je čep napravljen od tvrde plastike, ali se jedostavno i lagano otvara.
Kao što možete vidjeti, tubica je bijele boje sa zelenim slovima i manje uočljivim sivim grančicama s lišćem, što je meni divno. Zeleno s jednostavnim i decentnim detaljima je kod mene uvijek win-win.
Otvor čepa je nešto veći i širi nego kod drugih krema, ali meni to ne stvara problem jer izađe taman onoliko kreme koliko je potrebno.


Krema je lagane teksture, jednostavno se razmazuje i brzo upija. Nakon što se upije za sobom ne ostavlja nikakav masni i sjani film. Kao što iz Biobaze obećavaju krema nema nikakvog mirisa, što meni osobno ne smeta, bitno mi je da krema odrađuje odličan posao.



Kremu sam neko vrijeme koristila i za lice i mogu potvrditi da je i za tu namjenu odlična. Koristila sam ju kao večernju kremu, nije mi izazvala nikakve reakcije u obliku prištića i crvenila. Ujutro dok bih se probudila, koža bi mi bila mekana  i hidratizirana. Više ju ne koristim za lice jer imam druge noćne kreme, koje trebaju biti potrošene. Ne bih vam ju preporučila kao dnevnu kremu za lice jer bi se tijekom dana mogli zasjajiti, a to nitko ne želi.

Ne mogu vam reći kako krema surađuje s kožom tijela jer ju nisam koristila za tu namjenu jer bih ju prebrzo potrošila. Koristila sam ju za laktove, koji su još suhlji od kože ruku. Ova krema mi je uspjela oporaviti i kožu na laktovima, što mnogo govori. Naravno neće vam nakon dva mazanja nahraniti i spasiti kožu, ali sustavnim korištenjem, sigurno hoće.



E sad se bacamo na kožu ruku, za kaj sam ja ovu kremu najviše koristila i ovo mi je valjda već peta tubica koju koristim. Moja koža ruku je kao što kazoh ekstremno suha i kad kažem ekstremno suha, onda to stvarno mislim. Nekad, dok nisam disciplinirana i ne mažem ruke redovito, dođe do pucanja kože, što je jako neugodno i bolno. Ova krema mi je čak i to uspjela sanirati. Suhoći ruku najviše pridonosi moje stalno pranje ruku i to onim sapunima koji kožu ostave škriputavno čistom. Stoga moram imati dobre kremice, koje mogu moju kožu nahraniti i zaštiti od vanjskih utjecaja. Nakon korištenja ove kreme, koža mi ostaje mekana i podatna, te vidljivo nahranjena. Ova krema mojoj koži vraća elastičnost.
Ako imate ovu kremu, preporučila bih vam mali test koji će vas uvjeriti da je krema uistinu odlična. Nakon što namažete ruke, pričekajte neko vrijeme da se skroz upije, nako toga operite ruke. I sad si mislite kaj to luđačo predlažeš, bacanje kreme niz odvod? A-a, nakon pranja ruku, koža će i dalje biti mekana i nahranjena, zahvaljujući svojstvima kreme.

SASTOJCI:
Aqua, petrolatum, cetearyl alcohol, paraffinum liquidum, C16 -18 fatty acids (olea europaea oil), esters, caprylyl glycol.

Suma sumarum, za mene odlična kremica, koju ću nastavit kupovati. Ako ste se pronašli u mojoj situaciji i koža vam je zeznuta ko i moja, toplo preporučam ovu kremu.

Koja je vaša omiljena krema za ruke? Kakvo vam je mišljenje o ovoj? :)

Green

Broj komentara: 7:

  1. Ako nešto volim isprobavati onda su to kreme za ruke! :D
    Nemam tak ekstremno suhe ruke, pa je meni svaka dobra haha ali budem ovu probala možda mi ruke budu glatke :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Eee, mislim da Vanja ima ovu kremu u putnom pakiranju i da joj je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ih ima i u putnoj verziji, negdje izgledaju preslatko. :)

      Izbriši
  3. Samo piši hvalospjeve ovoj kremici jer je odličnaaa :) I ona je moj HR win-win :D doduše ja sam ju koristila za lice i stvarno mi je pasala i obožavam ju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, znači ima nas više. :)) Fala Bogu da i mi konačno imamo odličnih domaćih brandova. :)

      Izbriši
  4. Parafini,petrolej, o neka hvala, nije moja šolja čaja!
    Za nekog ko se izdaje kao prirodna kozmetika neoprostivo!

    OdgovoriIzbriši