nedjelja, 20. ožujka 2016.

MMS: Spring nails


Pozdrav svima,

današnji noktići su nam u znaku proljeća. Oduvijek mi je proljeće omiljeno godišnje doba, obožavam gledati kako se zelenilo iz dana u dan povećava, ptičice pjevaju, razne bube lete i zuje, meni je to predivno. Jedino kaj mi nije predivno je izlazak žaba, imam fobiju od njih, ali neke ljude čak i to veseli, pogotovo plave žabe. :D Da dobro ste čule, kod mene ima i toga, to su vam mužjaci koji za vrijeme parenja poplave, puno ljudi dolazi ih gledati i fotkati. Čak sam i super zadovoljna s noktićima koje sam napravila, stvarno sam si ovaj put dala truda i drago mi je da je sve ispalo kak sam si zamislila.



Na prstenjaku i palcu nosim Ciate ljepotana u nijansi confetti 086. Prvi sloj ovog laka sam nanjela normalno četkicom, ali pošto je nemoguće dobiti neku pristojnu pokrivnost, uzela sam spužvicu i njome spužvala šljokice na nokte. Nakon kaj sam bila zadovoljna pokrivnošću nokta, uzela sam neku random kinesku pločicu za pečatiranje i prenesla leptiriće na nokte. :)




Na ostalim noktima imam sloj Bourjois Fuchsiao bella, kojeg ste već mogli vidjeti u ovom postu KLIK. Bilo mi je preprazno nositi ga samog pa sam stavila i trakice, u nekoj srebrnoj boji i sve to zaštitila slojem BTGN nadlaka. I to je to, manikura je bila gotova, jednostavna je za napraviti, a po meni je jako efektna i baš mi se sviđa. :D







Kasnije ću vam na Facebook staviti kratki video da vidite kak se ove šljokice divno ljeskaju na suncu, čak sam ovim spužvanjem dobila neki holo efekt, bjutiful.



Kak vam se sviđa moja manikura?
Bacite oči i na radove kolegica. :)

P.s. odigrajte nagradnu igru, traje samo danas do ponoći KLIK

Green :**


Broj komentara: 17:

  1. Koristila si divne lakove! <3
    Ove trake su mi odlične, mogla bih i ja to pokušati. xD
    Stavi video! :)
    Sad ću te zvati mala od štambiljanja, vidim da ti je krenulo! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj, ali ih zacimentiraj s tonom nadlaka jer su sklone odljepljivanju. :3
      Hahaha, čekaj još malo da se spraksam, al fala. <3

      Izbriši
  2. Ovo je jedna od naj top manikura koje vidim kod Tebe, predobro izgleda i turbo uredno! Bravo ,jako mi se sviđa🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝

    OdgovoriIzbriši
  3. mnogo lijepa i zenstvena manikura :D ovaj pink je ludilo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna, jako lijepa manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaooo što je super cute!!!! Me likey :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Bjutiful :) Mislim da mi je ovo tvoja naj manikura do sad ^^

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je prekrasno :) sviđaju mi se lakići i ti si sve bolja i bolja :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, ovakvi komentari me odmah raspolože. :DD

      Izbriši
  8. Sviđa mi se kombinacija boja kao i cjelokupna manikura <3
    Baš me privlači ovaj Ciate šljokavac :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala. :)) Provjeri na Lijepa.hr, možda su još uvijek sniženi na 26 kuna.

      Izbriši