četvrtak, 12. svibnja 2016.

MMS: Glitter manicure


Pozdrav svima,

eto mene sa glitter matching manikurom. Napravila sam ju još prije četiri dana, ali tek danas sam ju uspjela pofotkati, stisle me obaveze pa eto, tek sad ide post. Još sam i na fotogeničnoj (čitaj lijevoj) ruci slomila srednji nokt pa sam za potrebe posta fotkala desnu ruku, a desna mi nikad ne ispadne lijepo ko lijeva pa ćete zažmirit na jedno oko. :D



Dolje na fotki možete vidjeti koje sam bebice koristila. Osobno mi se manikura baš sviđa, ponajviše kombinacija boja. Na srednjaku i prstenjaku nosim sloj Essence 24 indian summer i na te nokte sam lijepila trakice i spužvala Ciate Confetti 086 šljokičvaog ljepotana. Na preostalim noktima imam sloj Essence 33 wild white ways te sam s gore navednim indian summer radila ombre. Sviđa mi se kak je sve to na kraju ispalo i kak se noktići slažu jedni s drugima.





Dolje na fotki vam pokazujem lijevu ruku, ali sam strateški sakrila srednjeg nokta jer više nije lijep. :3 Vidite da su crte preciznije i ravnije nego na desnoj ruci, nadam se da ću s vremenom ovladati radom i s lijevom rukom. :)







Kak vam se čini moja manikura? Kaj vi trenutno nosite na noktima? :)
Pogledajte i radove kolegica.

Green :**

Broj komentara: 15:

  1. Manikura je brutalna, od boje, šljokica i dizajna! <3
    Divno!
    Desna ti je ista kao lijeva, ne vidim razliku kod noktića. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :** <3
      A vidi se razlika, ali kaj je, tu je, bolje i ovako, nego jadni slomljeni noktić. :3

      Izbriši
  2. i meni je desna ruka problem :D sve je lijepo i precizno na lijevoj ali desna ni naopako hahah :D zato izbjegavam komplikovane manikure :D super ti je ispao glitter i jako mi se dopada :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj Ciate ti je baš najsić :D A i manikuru lajkam ofc ^^ Držim fige da nokat čim prije zraste ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. I like it :) i boja ovog essence-a mi se pravo svidja.. sve zajedno bas fino kombinovano,proljetno nekako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) I meni je taj Essence u posljednje vrijeme posebno drag, često ga nosim. :)

      Izbriši
  5. Manikura je odlična, svaka čast :D Sve mi se sviđa od kombinacije lakića do izvedbe, a drago mi je što si koristila Essence Indian Summer jer to mi je jedan od dražih lakića :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) I meni je jedan od dražih, u posljednje vrijeme i jedan od najčešće korištenih. :)

      Izbriši
  6. Veoma zanimljiva izvedba. I kreativna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna manikura, točno se vidi kako napreduješ u nail artu. :D
    I kombinacija šljokica i gradijenta izgleda fenomenalno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti Nikol. :D I sama vidim kolko napredujem i drago mi je zbog toga, iako sam još početnik, ali polako... :D

      Izbriši
  8. Totalno si postala pro :) sve je bolje i bolje :D
    Kombinacija nijansi je odlična <3

    OdgovoriIzbriši