ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

MMS: Inspired by color

Danas nam je na redu još jedan mm zadatak, ovaj put smo inspirirane bojom. Pošto me posljednjih godinu dana najviše privlače sve nijanse ružičaste, morala sam ovaj zadatak odraditi tom bojom. Napomenula bih kako prije rozu boju nisam mogla smislit i uvijek sam govorila kak to neću nosit ni na noktima, a kamoli na odjeći, e pa, rekla pa porekla. :D


Ova manikura je jednostavna za napraviti, samo morate imati malo strpljenja i malo preciznosti. Ponovno sam snimila video da vidite kak ja to radim, ako ga želite pogledati kliknite OVDJE.


Pošto mi je gradient jedna od najdražih tehnika ukrašavanja noktiju, jako je jednostavna, a elegantna, odlučila sam se na nju, ali nisam htjela da bude samo obični gradient pa sam ubacila i trakice i uz pomoć njih dobila uzorak rombova. Cijeli postupak vam je u videu pa ako želite rekreirati manikuru, mislim da je video od pomoći. :)



Kako mi je bijeli Essence pri kraju, nije mi se dalo živcirati s bočicom i hvatanjem laka, sjetila sam se da imam Avonov bijeli lak koji je predodređen za francusku manikuru. Zapravo je odličan i kao bazna boja, bila su mi potrebna dva sloja da u potpunosti prekrijem nokat i od sad mi on služi kao bazni lak jer francusku ne radim. :) Korisitla sam sljedeće lakove: Avon French tip white, Bourjois La Laque Chair et tendre i Essence 24 indian summer.


Ne znam jeste li primjetili, ali često mi je ovaj Essenceov indian summer na noktima, naprosto ga obožavam, on se nalazi pri vrhovima noktiju. Na kraju sam cijelu manikuru zaštitila slojem nadlaka jer on lijepo zagladi sve rubove rombova i mogu vam reći da mi čak Essenceov TC Better than gel nails nije razmrljao uzorak, osim na malom prstu, ali to je moja krivnja jer nisam čekala dovoljno dugo da se sve posuši.



Kak vam se čini ova manikura, biste li ju nosile? :)
Bacite oko na radove kolegica.

Green

Broj komentara: 10:

  1. Sa gradijentom nikad ne može da se omane. Odličan dizajn! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa i jeste divna roza.. i video sam gledala za svaki slucaj, moj nacin podrske.. :) keep doing

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se gradijent, veoma je suptilan, a opet se vidi. Baš lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. predivno izgleda :)
    jako mi se sviđaju boje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Lajkam, gradient ti je super ispal ;) Eh da, ovaj Essence mi je već neko vreme na WL i mislim da bu još dugo ostal jer sam si zabranila kupnju novih lakova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :D Meni se čini da bum morala uskoro kupiti novu bočicu, tolko mi je drag. Ajde, pusti zabrane, znaš kak ja delam, dok mi ih se skupi kao "previše" podjelim ih par frendicama pa je duša mirnija i onda morem u miru kupovat nove. :D

      Izbriši