petak, 10. lipnja 2016.

Nivea Protect & Shave linija - recenzija

Pozdrav lijepi moji, ide nam ljeto, treba se dobro pripremit za njega, dovesti kožu u red kako bi nam boja i preplanulost lijepo došle do izražaja. Danas vam donosim recenziju cijele Nivea Shower & Shave linije. Oni koji me poznaju, znaju da ne mogu zamisliti tuširanje bez Nivee, ako je nema u kupaonici na polici, nije dobro. Priznajem, koristim i Dove i Afroditu, ali nema meni do Nivee koju obožavam još od srednje. Pa tako svaki put dok izbace neki novitet u njezi kože, moram među prvima to i isprobat i mislim da mi se još nije dogodilo da mi se neka njihova mazalica ili gel za tijelo nisu svidjeli. Da ne duljim više jer će i ovako ovo biti dugi post, bacam se na recenziju. :)


Najprije ću reći nešto o ambalaži, svi proizvodi su upakirani u bijele tubice/bočice klasične za Niveu, meni se sviđaju takve minimalističke dekoracije, na stražnoj strani ambalaže možete pronaći sve informacije o proizvodu. Cijela linija ima sladak, ali osvježavajući miris, jedino miris varira od proizvoda do proizvoda, ali se uglavnom mirisi svih proizvoda nadopunjuju.


GEL ZA TUŠIRANJE I BRIJANJE

Količinski ovog gela ima standardnih 250 ml i njegova preporučena maloprodajna cijena je 19,50 kn. Puno puta sam napomenula kako obožavam njihove gelove, a ni s ovim nije drugačiji slučaj. Ovaj gel je kao i svi ostali Niveini gelovi, bogate kremaste teksture i iznimno mirišljav te se vrlo lako zapjeni. Kožu ostavi mekanom i glatkom. Puno puta nemam volje za mazuckanje losionima nakon tuširanja i u takvim danima dovoljna mi je hranjivost gela. Naravno ako to radim danima uzastopce, koža mi se osveti, stoga gel nikako ne može biti zamjena za losion.
Miris gela me podsjeća na one standardne sapune te se osjeti miris magnolije. Nakon tuširanja miris se osjeti još nekoliko sati, nakon toga ishlapi. Isprobala sam i brijanje ovim gelom i odličan mi je u tu svrhu. Poput ostalih Niveinih gelova i ovaj mi je jako drag i zasigurno ću ga opet kupiti.



GEL ZA BRIJANJE

Jedini proizvod iz ove linije koji dolazi u količini od 200 ml i cijena mu je 33,50 kn. Gel dolazi u tubici koja podsjeća na deziće, ima vrlo malen otvor, ali meni uvijek pobjegne više proizvoda no što bi to htjela. Moram se naučiti dozirati. :D



Ovaj gel uvelike olakšava brijanje, britvica samo klizi po koži. Noge su mi nakon njega toliko glatke i podatne da je to savršenstvo. Nakon ispiranja na koži ostaje lagani film, u početku imate dojam da vam nije potreban losion, ali to je samo kratkotrajna varka. Meni nakon brijanja svakako treba losion da mi nahrani kožu. U svakom slučaju s ovim gelom, brijanje mi više nije tlaka.



Gel iz tubice izlazi bijele, poluprozirne boje, ali dok se pomiješa s vodom i razmaže po tijelu pretvara se u standardni bijeli gel za brijanje, onakav kakvog tate koriste, samo puno mirišljaviji.




BRIJAČ S POKRETLJIVIM ZGLOBOM
Nisam vam fotkala, ali u paketu se dobiju tri britvice koje koštaju 56,50 kn. Znam da će većini na prvu biti kako je to puno novaca, ali dok pogledate muški brijači puno više koštaju i dobije se samo jedan brijač, ovdje dobijete tri i to ne jednokratna već za nekoliko brijanja.



Ergonomska protuklizna drška služi za sigurno prianjanje pod tušem. Pod vodom vam stvarno ne će iskliznuti iz ruku, ali ako vam je ruka kojim slučajem umrljana gelom, britvica će vam iskliznuti iz ruke (isprobano) :D Meni je zapravo i ovo otkriće jer često koristim britvice koje iskliznu iz ruku dok su samo mokre, a kamoli dok su ruke pune gela za brijanje.



Britvica također ima i jastučić za njegu kože s aloe verom i vitaminom E. Taj jastučić služi za njegujući zaštitni sloj. Stvarno za sobom ostavlja sloj, ali to možete najbolje osjetiti dok se brijete gelom za tuširanje u podlozi. Čak taj jastučić dugo drži, ne istroši se nakon drugog brijanja, kao kod većine drugih britvica.

Isto tako britvica ima 5 oštrica, kažu da su dugotrajne i da služe za posebno temeljito brijanje. Ja sam vam jedna od "sretnica" s gustim i tamnim dlačicama. Jeseni, zimi i u rano proljeće borim se britvicama, a čim malo više zatopli počinjem koristiti epilator jer bi se trebala brijati svaki drugi dan, a to mi je prevelika tlaka.
Možda ću u vam sad izazvati gađenje, sorry, ali dok koristim britvice, posebice ako su mi dlake duže od par milimetri, obavezno zaštopam britvicu. S ovom mi se to nije dogodilo, a Bog mi je svjedok da sam brijala prašumu koja je iznikla na obje noge, Amazona je za mene mala beba. :3 Dlačice su samo iskliznule izmađu oštrica, prošla sam britvicom po vodi i dlačica nije bilo.


Dolje na fotki možete vidjeti pokretljivi zglob, koji je stvarno odličan. On služi za prilagođavanje britvice konturama tijela. Inače se uvijek porežem s ostalim britvicama i to uglavnom iznad pete sa stražnje strane. Ne znam ni sama kako uspijem zahvatiti kožu i porezati se, to mi se dogodi čak i dok pazim. S ovom britvicom se niti jednom nisam porezala. Iskreno, prvi put dok sam koristila britvicu namjerno nisam pazila kakve pokrete radim, čisto da se uvjerim je li takva kakvom je reklamiraju. Nisam se porezala nigdje, baš sam bila oduševljena zbog toga jer uvijek moram paziti i koljeno savinuti kako bih ga mogla obrijati, s ovim brijačem trebam samo povlačit po koži, sve ostalo on odradi.



Ovo nije britvica koju ćete nakon dva brijanja baciti u smeće, stvarno je dugotrajna i kvalitetna. Više ni sama ne znam koliko puta sam ju koristila i dalje mi je dobra. Koristila sam ju i za pazuhe i ondje mi je isto učinkovita, jedino mi ne odgovara za intimno područje jer je glava britvice prevelika i preširoka, ali to su moje osobne preferencije. Od svega iz ove linije britvica mi je najdraža i najbolja, Nivea je stvarno odradila odličan posao!



AFTER SHAVE BODY LOSION


Losion dolazi u količini od 250 ml i cijena mu je 33,50 kn.
Ovaj losion je dosta rijedak i izuzetno lagan. Osobno sam naučena i jako volim Niveino mlijeko za tijelo za suhu kožu, koje je gusto i bogato i zbog toga sam brinula da mi ovaj losion zbog teksture neće biti dovljno hranjiv. Ipak za ovaj period losion mi je dovoljan i nemam potrebu za nekim gušćim i težim losionom. Losion koristim po cijelom tijelu, ne samo brijanim dijelovima. Iz Nivee kažu da je namijenjen umirivanju svježe obrijane kože. Osobno moja koža nije iziritirana nakon brijanja pa vam ne mogu reći kako djeluje na umirivanje kože. Mogu vam reći da moju normalnu do suhu kožu tijela drži pod kontrolom i lijepo je hidratizira. Nakon korištenja koža mi je fino mekana, glatka i nahranjena. Losion se brzo upija i za sobom ostavlja lagani miris koji kroz neko vrijeme ishlapi.


Također ovaj losion ima efekt hlađenja pa vam lijepo razbudi, osvježi i rashladi kožu. Kao što kazoh u ovim ljetnim mjesecima mi je dovoljan za kožu, ali mislim da mi zimi ne bi bio. U svakom slučaju zadovoljna sam njime, iako mi u početku nije baš "sjeo", ali kako sam ga više koristila, tako mi se sve više sviđao.





Eto, to bi bilo to, nadam se da sam vam sve rekla, ako vas nešto dodatno zanima, slobodno pitajte.
Osobno sam jako zadovoljna cijelom linijom, ali zapravo od Nivee nisam manje niti očekivala, brijač mi je pravo oduševljenje, dok su ostali proizvodi kvalitetni poput svih njihovih.

Jeste li nešto isprobali iz ove linije ili bi voljeli probati? Tipkajte mi svoje dojmove. :)

Green

Broj komentara: 9:

  1. Budem isprobala :) imala sam u planu gel za brijanje i losion..ali ovaj cjelokupni paket ne bi bio na odmat xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tako je, kaj bi samo neke od proizvoda, najbolje sve, kaj ćeš rasparivat. :D Javi dojmove. :)

      Izbriši
  2. Ova Nivea linija mi je zanimljiva, ali vjerujem da ću si uzeti samo britvice :) Naime, jedna sam od onih sretnica koja nema problema s dlakavošću te da sam bila pametna ne bi počela ni brijati noge jer sam od ničega napravila da tu i tamo moram uzeti britvicu u ruke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee, oprostit ćeš mi kaj ti ovoliko zavidim! :D Vjeruj mi, ja imam tolike borbe s tom dlakavošću da si razmišljam jednog dana dok ću imate pare, tretmane s laserom, da se riješim gamdi. :3 Tebi će ova britvica troduplo dulje trajat nego meni. :D

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa britvica i nije skupa s obzirom da se dobiju dodatne patrolice. :D
    Baš si se raspisala i potrudila sve lijepo objasniti, vidi se da voliš Niveu! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobiješ tri britvice, tak da ne moraš mijenjat glave il neš, ne znam na kaj misliš pod patrolice. :D Haha, da volim, obožavam. :D

      Izbriši
  4. Hvala ti za vrlo opsežnu recenziju....uvjerila si me u kupnju ;)
    Bila sam malo skeptična oko tih losiona jer meni baš i ne pomažu jako,ali isprobat ću sada definitivno :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam pomogla. :) Ako imaš jako suhu kožu, onda si bolje uzmi Niveino mlijeko za tijelo, za suhu kožu, nalazi se u jednakoj bočici ko ovaj losion, samo je cijela bočica plave boje. Ovaj ti je lagan i ko što sam rekla, za ovo razdoblje mi je dovoljan, ali dok mi je koža skroz suha, uzimam mlijeko. :)

      Izbriši
  5. Britvice su užasne. Nadraže kožu i nema onog ugodnog glatkog osjećaja nakon brijanja već se pojavi crvenilo i peckanje. Niti taj "jastučić" od aloe vere pruža ikakvu njegu,kao da je obična plastika u pitanju ���� Definitivno najgore britvice koje sam imala.

    OdgovoriIzbriši