srijeda, 10. kolovoza 2016.

Spoil With Oil aromakrema - recenzija


Danas donosim riječ, dvije o ovoj kremici koju sam jako voljela i s guštom koristila. Kao što možete vidjeti ovo će biti pozitivna recenzija pa ako vas zanima čime me ova krema osvojila, nastavite čitati. :)

Kremu sam dobila na testiranje od drage Ivone, ali to nije niti malo utjecalo na tijek recenzije, donosim vam svoje iskrene dojmove.

Krema dolazi u količini od 20 grama u bijeloj, čvrstoj teglici s bijelom etiketom s prednje strane poklopca. U međuvremenu je Ivona mjenjala etikete, a čini mi se i neke bočice pa skoknite do stranice OVDJE da vidite kako to sada izgleda.

Cijena ove kremice varira ovisno o sastojcima koji se koriste, da, Ivona može potrebama vaše kože prilagoditi sastojke. Okvirne cijene su za 25 ml kreme 50 - 100 kn; 50 ml 100 - 200 kn.

Teglica je od 20 grama, ali neka vas to nimalo  ne zavara pa da pomislite kako zbog količine nisam uspjela dobro istestirati kremu. Odmah da vam kažem da sam ovu kremu svakodnevno koristila nešto malo više od 2 mjeseca, stoga mogu s potpunim pravom napisati dojmove i recenziju.


Rok trajanja ove kreme je 2 mjeseca uz obavezno držanje u hladnjaku. Što se tiče mog korištenja dulje od 2 mjeseca, nek vas to ne zabrine jer krema nije promjenila boju, miris, niti teksturu, tako da sam ju mirna srca koristila koji tjedan iznad roka, sve dok ju nisam u potpunosti potrošila.

Kad smo već kod mirisa, meni ova krema miriši božanstveno, ne mogu točno odgonetnuti miris, ali miriši mi po ljekarničkim pripravcima i prirodno, ako vam to ima smisla. :D Na koži se miris osjeća još nekih pola sata do sat vremena nakon nanošenja, nakon toga ishlapi, što je meni pomalo žao jer mi se stvarno sviđa. Osjetljivijim nosićima bi miris mogao biti preintezivan, ali to vam je tako s većinom prirodnih proizvoda.

Krema je žute boje, pretpostavljam da je to zbog ulja pulpe pasjeg trna, ispravite me ako griješim. Također krema je vrlo gusta i čvrsta, ali bez obzira na to lako se razmazuje i brzo upija u kožu te za sobom ne ostavlja nikakv trag, sloj ili film na koži.



Gore na fotki možete vidjeti sastojke, ali se ne brinite ako ih ne možete sve isčitati, dolje ću vam ih navesti i napisati za svaki sastojak njegovo djelovanje.

BILJNO ULJE AVOKADA -  namjenjeno je za njegu suhe, dehidrirane, zrele, slabo prokrvljene kože i kože sklone upalnim procesima. Kažu da je ovo ulje bogato esencijalnim masnim kiselinama, lecitinom, vitaminom E i beta karotenom.

MACERAT GOTU KOLE (CENTELE) - primjenjuje se kod oštećene kože (ožiljaka, celulita, strija) zbog činjenice da potiče regeneraciju kože.

RICINUSOVO ULJE - štiti kožu, daje joj vlagu te djeluje umirujuće.

HIDROLAT LAVANDE - odlično služi za umirivanje kože jer djeluje regenerativno stoga je izvrstan za njegu osjetljive kože i kože sklone upalnim procesima. Također je ovaj hidrolat dobar za skoro sve tipove kože jer ima uravoteženu pH vrijednost.

PRIRODNI EMULGATOR NA BAZI PROTEINA PŠENICE PHYTOCREAM - ovo je na našem tržištu najpoznatiji emulgator, a njegova uloga u ovoj kremi je da povezuje sastojke te da kremu drži u čvrstom stanju.

DEKSPANTENOL - je zapravo vitamin B5, on umanjuje upalno stanje kože te potiče zacjeljivanje površinskih slojeva kože.

PRIRODNI E VITAMIN - služi kao dodatak pripravcima ove kreme, a uz to je i snažan antioksidans.

HYGROPLEX - prirodni ovlaživač kože i kose

ULJE PULPE PASJEG TRNA - djeluje protuupalno i baktericidno, povoljno djeluje kod upalnih kožnih bolesti (atopijski dermatitis, rozacea) te štiti od vanjskih utjecaja.

ETERIČNA ULJA:

LAVANDE - umiruje i zacjeljuje akne, opekotine, ekceme, svrbež.
PALMAROSE - potiče regeneraciju stanica, regulira proizvodnju sebuma, vlaži kožu i pogodno je za sve tipove kože. Ima protugljivična, antibakterijska i antivirusna svojstva.
SJEME MRKVE - koristi kod tretiranja dermatitisa, psorijaze, ekcema te također potiče regeneraciju kože.

Sudeći po sastojcima ova krema je uglavnom za suhu i zrelu kožu te mješovitu i sklonu upalnim procesima, a moja je upravo mješovita i sklona uplanim procesima (čista sreća od kože i stanja!). Također kremu mogu koristiti i osobe s normalnim tipom kože.



Kao glavne prednosti ove kreme navela bih umirivanje kože, održavanje vlažnosti kože te držanje sebuma pod kontrolom.

Što se tiče regeneracije i zacjeljivanja ožiljaka, o tome ne bih puno jer da bi se to dogodilo, trebalo bi kremu koristiti puno više od 2 mjeseca.

Ovu kremu sam najprije koristila u dnevnoj rutini i bila sam zadovoljna kako je djelovala, najviše mi se svidjela činjenica da mi je koža bila nahranjena, a sebum sveden na minimum minimuma, do sada mi se to nije dogodilo s niti jednom kremom. Također ova je krema bila odlična podloga za puder, uvijek mi je nakon nje lijepo sjedao na lice. Dok sam koristila ovu kremu, koja je zaista lagana na licu, nisam imala dehidriranih dijelova, a da ne spominjem kako su mi se i ono malo akni koje sam imala vrlo brzo povlačile i nisu bile jako crvene i upaljene. Sve to pripisujem ovoj kremi. Ne kažem da me riješila akni jer je to unutarnji hormonalni problem, nego mi je pomogla u saniranju istih.

Kasnije, pošto je sunce bivalo sve jače, ovu kremu sam uvrstila u večernju rutinu. Koristila sam ju nakon uljnog seruma, o kojem ću također pisati u dogledno vrijeme. Prvotno sam strahovala da će mi se koža jako mastiti od ovog dvojca, ali naprotiv ujutro bi se probudila s toliko mekanom, nahranjenom i glatkom kožom da mi ju je bilo milina dodirivati.

Kao što možete vidjeti oduševljena sam ovom kremom, nije mi stvorila nikakve probleme na licu u vidu prištića ili flekova, niti mi je koža neugodno reagirala na nju. Naprotiv, ova krema je samo pozitivno djelovala na moju kožu.

Da sumiram, ova krema mi je održavala hidratiziranost kože, smirivala upalno crvenilo od akni te izlučivanje sebuma svela na minimum. Tko zna da sam imala za dulju uporabu, možda bi me riješila flekica od akni.

Ako imate kožu poput moje sa sličnim/istim problemima, proučite ovu kremicu i možda joj dajte priliku, moguće je da će se i vama svidjeti ko i meni.

Ako imate kakvih dodatnih pitanja u vezi ove kreme ili ju želite naručiti, slobodno se javite Ivoni na mail: spoil.with.oil@gmail.com

Kak vam se čini ova krema? Jeste li ikad koristili prirodnu kozmetiku? Pišite mi svoje dojmove. :)

Green

*krema je dobivena na recenziju, recenzija je napisana iskreno, bez obzira što krema nije kupljena vlastitim novcem

4 komentara:

  1. Baš sam gledala na njenoj FB stranici, ima super stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična objava, jako mi se sviđa kremica i njen sastav :) Vrijedilo bi probati!
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Sastav oduševljava, od kak sam se vratila na drogerijske kreme lice mi podivljalo...ako isprobaš, javi dojmove. :)

      Izbriši