petak, 9. prosinca 2016.

Potroši 5 do kraja godine TAG - UPDATE


 Bok svima, nedavno su me kolegice s bloga Little Makeup Guest nominirale da odradim ovaj tag. Njihov ovakav post možete naći ovdje. Inače obožavam tagove, uvijek se rado odazovem na njih, imala sam već jednom ovakav tag, ali ga se nisam uopće držala, odnosno nisam trošila zadane proizvode, ovaj put ću biti ustrajnija i mislim da ću uspjeti potrošiti ove mališane.


 Prvi proizvod koji sam odabrala je Bourjois tonik, tek sam ga nedavno ponovno počela koristiti, na fotki možete vidjeti koliko mi ga je ostalo, mislim da mogu ovu količinu potrošiti do kraja godine, ako uzmemo u obzir da ću ga koristiti dva put dnevno.



Još jedan Bourjois proizvod je piling, na fotki sam stavila crticu tako da možete vidjeti koliko ga još ima u tubici, iako izgleda da je puna, nije, ovo gore su neki zaostaci koje treba potiskat dolje. U svakom slučaju nema brdo proizvoda pa se nadam i njegovoj potrošnji, fkt mi dugo stoji.



Sljedeća stvar na popisu je Essence studio nails ulje za nokte. Ovaj proizvod mi je super stvar i predivno miriši, ali sam ga zanemarila jer sam koristila Spoil With Oil ulje za nokte tak da mi je želja potrošit ovo ulje, da ne moram hendlat dvoje. 😄



Želim potrošiti i Biobazin fluid za lice. Iskreno, njega već toliko dugo koristim i gotovo stalno mi je u uporabi, ali on se toliko sporo troši da je to nevjerojatno, već mi pomalo ide na živce, tko bi nama ženama udovoljio, ne volimo proizvode koji se brzo troše, ne volimo one koji se sporo troše, nikak na zelenu granu.



I naposlijetku jedan proizvod za kosu, Balein serum za dugu kosu i ovu stvar imam već dosta dugo i nekako ga baš ne koristim često, a trebala bi, pogotovo sad jer sam bojala kosu. Meni je ovaj serum solidan, a miris mu je odličan, inače ga stavim na suhu kosu na dan pranja, ostavim ga par sati i nakon toga operem kosu. Kosa mi bude lijepo zaglađena i sjajna, naravno stavljam regenerator na nju, ali sam primjetila da mi uz ovaj serum kosa bude još mekša i glađa.




Eto, to bi bilo mojih pet proizvoda koje želim potrošiti do kraja godine. Nadam se da ću uspjeti u naumu, svakako ću vas updateat nagodinu kak sam izvršila izazov.

Recite mi, imate li vi koje proizvode koje ste si zadali potrošiti? Kaj mislite o ovom izazovu? Kaj mislite, hoću li uspjeti u naumu? 😊😀

UPDATE
Nisam bila loša u potrošnji, ali voljela bi da sam uspjela u cijelosti potrošiti proizvode koje sam si zadala. Dolje na fotki možete vidjeti kakvo je stanje.

Biobazin fluid sam uspjela u cijelosti potrošiti i baš sam sretna da sam ga konačno potrošila jer ga nisam htjela bacati, a jednostavno više nisam imala volje koristiti ga, tako da mi je ovaj izazov došao ko naručen.

Bourjois piling sam također potrošila u cijelosti, ovo malo što se vidi na fotki se jednostavno neda istisnuti iz tube, a i mislim da nije ostalo zrnaca više da bi se moglo lijepo pilingirati.

Bourjois tonik nisam potrošila, već sam ga pretočila u ovu bočicu gdje je bio Biobazin fluid i mogu vam reći da puno više uštedim na potrošnji tonika u odnosu na prije. Prije sam ga izlijevala u ruku jer nisam htjela koristiti blazinice jer sam imala dojam da puno više proizvoda ostane na blazinici nego na licu. Dok sam ga prelijala u ovu bočicu, bočica je bila puna vrhom, a pošto je raspršivač štedljiv, nije ni čudo da ga nisam uspjela potoršiti.

Balein serum također nisam uspjela potrošiti, a problem je u tome jer sam jednostavno zaboravila na njega, nisam si ga ostavila na vidiku. Imam ga još malo, možda za jedno ili dva korištenja, ali opet neki pomak je, da sam se češće sjetila koristiti ga već bi bio potrošen.

I naposlijetku Essence ulje za nokte privodim kraju, nisam ga uspjela cijelog potrošiti, ali sam si dala truda i barem nekoliko puta tjedno ga mazala, tako da je i to neki pomak.



Sve u svemu, nisam najzdovoljnija ishodom ovog projekta, ali opet potrošila sam neke stvari koje su mi se dugo potezale po ladicama i policama pa nisam uzalud pisala ovaj post. Za razliku od prijašnjeg ovakvog projekta, puno sam uspješnija i mislim da si ponovno zadam neki novi projekt da bi bila još uspješnija.

Kak vam se čini moja potrošnja? Kaj ste vi posljednje potrošili?

Green 💋


Broj komentara: 18:

  1. Nisam isprobala ništa od Bourjois preparative, a ti ih se trudiš potrošiti što prije. Onak!! :D
    Bila sam sudjelovala u ovom tagu prije par godina, ali ga se kao i ti nisam držala. Da ga opet sad napravim, isti bi bio rezultat! haha
    Nadam se da ćeš ti sve potrošiti! Držim fige i čekam update! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko ti kriv kaj nisi isprobala. :D
      Mislim da ću uspjet, uozbiljila sam se od zadnjeg takvog taga. :D

      Izbriši
  2. Sretno!! Ja sutra tipkam taj!!! Malo je vremena ostalo do kraja godine, pa sam u nedoumici kaj izabrati!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :D Izaberi ko i ja, stvari koje voliš ili si voljela, ali si ih prestala koristiti... :)

      Izbriši
  3. Ma to potrošiš do Božića, a ne do kraja godine :D Uspjet ćeš ti to :) Ja nisam disciplinirana pa preskačem takve vrste izazova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito nisam uspjela do Božića, ali drago mi je da sam si zadala i barem dio potrošila jer vidim sad da mogu, u odnosu na prije, dok nisam apsolutno ništa potrošila od zadanih stvari. :)

      Izbriši
  4. Drzim fige! 💪 ja bih sigurno kao i mona bila fail pa se ni ne upustam 😁

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretno, mogla bih ovo od Balee isprobati :D, inače sam kupila od neke žene s Hvara što pravi prirodnu kozmetiku serum, ulje, kremicu, masku za lice zelenu i hidrolat, ali za sada sam probala samo ulje i kremicu, ovo moram probati, super je i prirodno je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, divno miriši, a i čini kosu glatkom i podatnom. :) Super i ja volim koristiti razno razne pripravke, koji nemaju brdo svakakvih sastojaka u sebi. :D

      Izbriši
  6. Super si se trudila, nisam ni ja sve potrošila do kraja godine, ali evo sada sam pri dnu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :) Ove proizvode koje nisam uspjela potrošiti, sigurno hoću do kraja mjeseca. :)

      Izbriši